Wereldwijd partnerschap tussen Targetspot en Sonos voor de exclusieve monetisering van de radiostreamingdienst van Sonos

AudioValley, een internationale specialist in digitale-audio-oplossingen voor de B2B-sector, (ISIN-code: BE0974334667/ticker: ALAVY) kondigt de officiële lancering aan van de samenwerking tussen Targetspot en Sonos voor de exclusieve monetisering van zijn radiostreamingdienst. Op 21 april heeft Sonos exclusief voor zijn klanten de radiostreamindienst Sonos Radio gelanceerd. Deze gratis dienst, die wordt gefinancierd met in-app-audioreclame, geeft adverteerders ongeziene toegang tot de luisteraars die ze willen bereiken.

Er wordt steeds meer thuis geluisterd, waardoor Sonos Radio de mogelijkheid biedt om een geëngageerd publiek te bereiken bij hen thuis. Sonos Radio streamt meer dan 60.000 radiostations, evenals originele programma's van Sonos en partnermerken. Die stations zijn nu al beschikbaar in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Canada en Australië en binnenkort volgen nog meer landen.

Met meer dan 29 miljoen apparaten die wereldwijd worden gebruikt, vertegenwoordigen Sonos-klanten ongeveer 10 miljoen huishoudens. Die gebruikers vormen bieden alle merken en adverteerders die hun doelgroep willen bereiken, een unieke kans. Dat publiek zal Targetspot monetiseren via zijn wereldwijde verkoopteam en zijn toegang tot de programmamarkten.

Alexandre Saboundjian, gedelegeerd bestuurder en oprichter van AudioValley: "Dit partnerschap is heel belangrijk voor de Groep, omdat het de technologische waarde en het ontwikkelingsmodel van Targetspot wereldwijd opnieuw bevestigt. Met onze monetisatieoplossing kunnen veeleisende adverteerders zich op het juiste moment tot de juiste doelgroep richten, en bovendien binnen een beveiligde omgeving. Naast die technologische expertise is ook onze internationale aanwezigheid een ware troef op de markt. Dit grote commerciële succes en de vergevorderde gesprekken met nieuwe partners in de sector zijn allemaal elementen die mijn vertrouwen in onze verdere ontwikkeling alleen maar versterken."