Océ publiceert resultaten 2e kwartaal 2009

Venlo, 2 juli 2009 - Océ N.V. heeft vandaag de resultaten over het tweede kwartaal van 2009 gepubliceerd. Download de Nederlandse samenvatting Download de volledige Engelstalige versie Of bezoek de Océ Investor Relations website op http://investor.oce.nl voor financiële en gerelateerde informatie over de onderneming. Om 13.30 uur vandaag worden de resultaten toegelicht tijdens een analistenbijeenkomst. De webcast is direct te beluisteren via http://investor.oce.nl, waar ook de audiobestanden en de presentatie beschikbaar zijn. Voor meer informatie: Investor Relations: Carlo Schaeken Vice President Investor Relations Océ Technologies Telefoon 077 359 2240 E-mail investor@oce.com Media: Jan Hol Senior Vice President Communications Océ Technologies Telefoon 077 359 2000 E-mail jan.hol@oce.com Dit persbericht is oorspronkelijk gedistribueerd door Hugin. Enkel de afzender is verantwoordelijk voor de inhoud van dit bericht.