Intervest Offices & Warehouses verwerft tweede distributiecentrum in Oevel

Vastgoedbevak Intervest Offices & Warehouses breidt haar vastgoedportefeuille uit met een investering van € 7,9 miljoen voor de verwerving van de erfpachtrechten van een tweede distributiecentrum in Oevel. De site is gelegen in de belangrijke logistieke corridor Antwerpen - Limburg - Luik en is goed ontsloten via de E313 en de E314. Deze site is een uitbreiding op de reeds in 2011 verworven state-of-the-art logistieke site West Logistics en vormt hiermee één geheel, wat verdere optimalisatie van beide sites mogelijk maakt. Klik op de pdf voor het volledige persbericht. Persbericht: http://hugin.info/137397/R/1615753/515144.pdf This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Intervest Offices NV via Thomson Reuters ONE [HUG#1615753]