Mobistar : H1 2012 resultaten

Mobistar verleidt de klanten met zijn nieuwe gsm-abonnementen Brussel, 24 juli 2012 - Mobistar (Euronext Brussel: MOBB) maakt vandaag zijn resultaten voor het eerste semester van 2012 bekend. Deze resultaten zijn in lijn met de vooropgestelde verwachtingen. Zonder impact van de regelgeving zou de geconsolideerde omzet van de Mobistar-groep stabiel zijn ten opzichte van het eerste semester 2011 (+0,5 %). Het succes van de nieuwe gsm-abonnementen, gelanceerd in de maand april, hebben al meer dan 160.000 Belgen weten te verleiden, en de talrijke initiatieven van Mobistar om de dienstverlening aan de klant te verbeteren laten toe de toekomst met vertrouwen in te gaan. De verbetering van het activeringsproces voor vastelijnklanten tijdens het eerste semester zal Mobistar in staat stellen zijn commerciële inspanningen voor dit segment in de loop van de komende maanden een nieuw elan te geven. Mobistar kondigt ook de lancering van het ACE-programma (Agility - Cost - Execution) aan, dat tot doel heeft de kosten voor de onderneming tussen 2013 en 2015 met minstens 100 miljoen euro gecumuleerd terug te dringen. Mobistar Investor Relations Wenst u de volledige pdf-versie te lezen, klik hier: H1 2012 results - NL: http://hugin.info/134974/R/1628681/521587.pdf This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Mobistar via Thomson Reuters ONE [HUG#1628681]