KBC Groep: Resultaat van de kapitaalverhoging voor het personeel van KBC Groep NV en gevolgen in het kader van de transparantiewetgeving

Persbericht Buiten beurstijd - Gereglementeerde informatie* Brussel, 19 december 2013 Resultaat van de kapitaalverhoging voor het personeel van KBC Groep NV en gevolgen in het kader van de transparantiewetgeving De traditionele jaarlijkse kapitaalverhoging voor het personeel van KBC Groep NV en bepaalde van haar Belgische dochtervennootschappen heeft op 19 december 2013 geleid tot de volgende wijzigingen in het maatschappelijk kapitaal en het aantal aandelen/stemrechten van KBC Groep NV. - Het maatschappelijk kapitaal is verhoogd met 1 381 570,44 euro tot 1 451 783 018,35 euro. - Het totale aantal aandelen is gestegen met 397 003 tot 417 364 358 aandelen. Het totale aantal stemrechten is eveneens gestegen met 397 003 tot 417 364 358. De meest recente informatie met betrekking tot het maatschappelijk kapitaal en het aantal uitstaande aandelen van KBC Groep NV is eveneens beschikbaar op www.kbc.com. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Wim Allegaert, directeur Investor Relations, KBC-groep Tel +32 2 429 50 51  - E-mail: wim.allegaert@kbc.be Viviane Huybrecht, directeur Corporate communicatie/woordvoerster KBC-groep Tel +32 2 429 85 45  - E-mail: pressofficekbc@kbc.be ------------------------------------------------------------------------------- * Dit nieuwsbericht bevat informatie waarop de Europese transparantieregelgeving voor beursgenoteerde bedrijven van toepassing is. -------------------+--------------------------+--------------------------------   |  | KBC Group NV |  | Havenlaan 2 - |Persdienst |KBC persberichten zijn 1080 Brussel |Tel. 02 429 65 01 |beschikbaar op www.kbc.com of Viviane Huybrecht |Tel. 02 429 29 15 |kunnen verkregen worden door een Directeur |Fax 02 429 81 60 |mail te zenden naar Corporate |E-mail: |pressofficekbc@kbc.be Communicatie / |pressofficekbc@kbc.be | woordvoerster | | Tel. 02 429 85 45 | |Volg ons | |opwww.twitter.com/kbc_group -------------------+--------------------------+-------------------------------- Persbericht 19-12-2013: Resultaat van de kapitaalverhoging : http://hugin.info/133947/R/1751313/590328.pdf This announcement is distributed by GlobeNewswire on behalf of GlobeNewswire clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: KBC Groep via GlobeNewswire [HUG#1751313]