Mobistar: Nog meer aandacht voor de consument in het directiecomité van Mobistar

Brussel, 10 januari 2014 - Mobistar reorganiseert zijn executive committee en legt daarbij nog meer de nadruk op de klant en de dienstverlening. Cristina Zanchi, die tot nu toe Chief Customer Relationship Officer was, wordt benoemd tot Chief Consumer Officer. Daarnaast heeft de raad van bestuur Alain Ovyn benoemd tot Chief Customer Service Officer. Hun missie bestaat erin de relatie van Mobistar met zijn klanten nog verder te verbeteren. Investor Relations Voor de volledige PDF versie, gelieve hieronder te klikke: Exco change NL: http://hugin.info/134974/R/1753776/591632.pdf This announcement is distributed by GlobeNewswire on behalf of GlobeNewswire clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Mobistar via GlobeNewswire [HUG#1753776]