Ahold aandeelhouders keuren voorgestelde kapitaalterugstorting en omgekeerde aandelensplitsing goed

Zaandam - De aandeelhouders van Ahold hebben vandaag een voorstel van de onderneming goedgekeurd, waarbij €1 miljard aan de aandeelhouders wordt uitgekeerd, via een kaptiaalterugstorting en omgekeerde aandelensplitsing. De aandeelhouders stemden met het voorstel in tijdens een Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders op het Ahold hoofdkantoor in Zaandam. De bijeenkomst werd bijgewoond door 65 aandeelhouders, en zij vertegenwoordigden circa 657 miljoen stemmen. Ahold BAVA 2014 persbericht: http://hugin.info/130711/R/1755988/592960.pdf This announcement is distributed by GlobeNewswire on behalf of GlobeNewswire clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Ahold via GlobeNewswire [HUG#1755988]