NTS ASA : Harry Bøe overtar som adm. dir. i NTS ASA

Styret i NTS ASA har besluttet å ansette Harry Bøe (50) i stillingen som adm. direktør i NTS ASA. Bøe etterfølger Espen Ledang som sa opp i mai, jfr. børsmelding 11.05.16. Harry Bøe er i dag adm. direktør i datterselskapet Norsk Fisketransport, og Bøe vil etter endringen bekle begge rollene.

- Jeg er glad for den tilliten styret har vist meg, og ser fram til å ta NTS-konsernet videre i den strategiske retning som er lagt, sier Harry Bøe.

Styreleder Roger Granheim sier i en kommentar: - Styret er glad for at Harry Bøe tar utfordringen med å lede NTS-konsernet framover. Parallelt med at Harry Bøe overtar lederrollen vil vi gjøre en del organisasjonsmessige tilpasninger som medfører at administrasjonen i morselskapet blir styrket. Disse justeringene forventes å gi konsernledelsen en mer rasjonell arbeidsform.

Endringen av adm. direktør vil skje med virkning fra og med 1. september 2016.

NTS ASA
Namsos, 7. juni 2016

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Espen Ledang, +47 481 23 339
Harry Bøe, +47 908 78 071

This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.

Source: NTS ASA via GlobeNewswire

HUG#2018666