ForFarmers N.V.- FromFarmers: Aankondiging 2016 bijschrijving Vermogen op Naam voor leden FromFarmers

Coöperatie FromFarmers U.A. en ForFarmers N.V. hebben een document gepubliceerd dat de 2016 bijschrijving van Vermogen op Naam (' de Credit Entry Securities Note') voor leden van FromFarmers beschrijft en mogelijk maakt. Tezamen met de samenvatting en het registratiedocument zoals gepubliceerd op 17 mei 2016 vormt deze Credit Entry Securities Note een prospectus in de zin van artikel 3 van Richtlijn 2003/71/EC (het ''Credit Entry Prospectus'').

Het Credit Entry Prospectus is op 7 juni 2016 goedgekeurd door de Stichting Autoriteit Financiële Markten en kan kosteloos worden verkregen op www.forfarmersgroup.eu en www.fromfarmers.eu .

Noot voor de redactie / Voor meer informatie:

Caroline Vogelzang, Directeur Investor Relations & Communications, T: 0031 573 28 88 00
E: caroline.vogelzang@forfarmers.eu

ForFarmers N.V. (Lochem, Nederland) is een internationaal opererende onderneming actief op het gebied van conventionele en biologische voeroplossingen voor de veehouderij. Met een afzet van circa 9,1 miljoen ton diervoeders op jaarbasis is ForFarmers marktleider in Europa. Naast diervoeders voor de rundvee-, varkens-, pluimvee- en paardensector levert ForFarmers producten voor akker- en weidebouw. Bij haar producten biedt ForFarmers klanten aanvullende kennis en advies op het gebied van voeding, houderij en bedrijfsontwikkeling.

Gelet op haar positie in de voedselketen wil ForFarmers toonaangevend zijn in duurzaam ondernemen. Door op efficiënte wijze diervoeders te produceren en af te leveren bij klanten en producten en concepten te ontwikkelen die zorgen voor een hogere voerefficiëntie en beter dierenwelzijn, levert ForFarmers een bijdrage aan een economisch rendabele en duurzame voedselproductie. Daarvoor beschikt het bedrijf over een eigen innovatiecentrum, dat nauw samenwerkt met gerenommeerde onderzoeksinstituten en universiteiten.

In 2015 bedroeg de omzet ruim € 2,2 miljard. ForFarmers heeft 2.370 medewerkers en productievestigingen in Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.

Op 24 mei 2016 had Coöperatie FromFarmers U.A 58,0% van de zeggenschap in ForFarmers N.V.  FromFarmers  is een Coöperatie met 6.248 leden en is gevestigd in Lochem. De activiteiten bestaan onder andere uit het beheren van haar participatie in ForFarmers N.V.

ForFarmers N.V., Postbus 91, 7240 AB Lochem, T: +31 (0)573 28 88 00, F: +31 (0)573 28 88 99, E: info@forfarmers.eu , www.forfarmersgroup.eu , info@fromfarmers.eu , www.fromfarmers.eu .

Source: ForFarmers N.V. via GlobeNewswire

HUG#2018818