Ageas publiceert zijn financiële kalender voor 2018

Ageas kondigt de data aan voor de Jaarlijkse Algemene Vergadering van Aandeelhouders, de publicatie van de resultaten en de relevante dividenddata.

Woensdag 21 februariJaarresultaten 2017
Vrijdag 6 aprilPublicatie Jaarverslag 2017
Woensdag 16 meiResultaten eerste 3 maanden 2018
Woensdag 16 mei Gewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders

(aanvang van de vergadering om 14u30 (CET))
Maandag 28 meiNotering ex-dividend
Woensdag 30 meiBetaling dividend 2017
Woensdag 8 augustusHalfjaarresultaten 2018
Woensdag 14 novemberResultaten eerste 9 maanden 2018

Deze persberichten en verwante publicaties over de financiële resultaten zullen vanaf 7u30 CET beschikbaar zijn op www.ageas.com .

Ageas is een beursgenoteerde internationale verzekeringsgroep met 190 jaar vakkennis en ervaring. Het biedt zowel particulieren als bedrijven Levens- en Niet-Levensverzekeringsproducten aan die beantwoorden aan hun specifieke behoeften, niet alleen vandaag maar ook in de toekomst. Ageas, één van de grootste verzekeringsmaatschappijen in Europa, is vooral werkzaam in Europa en Azië, die samen het grootste deel van de wereldwijde verzekeringsmarkt vormen. Via een combinatie van 100%-dochterondernemingen en langetermijnpartnerships met sterke financiële instellingen en belangrijke distributeurs, is Ageas met succes actief in België, het Verenigd Koninkrijk, Luxemburg, Frankrijk, Italië, Portugal, Turkije, China, Maleisië, India, Thailand, Vietnam, Laos, Cambodja, Singapore en de Filippijnen.Ageas behoort tot de marktleiders in de meeste landen waar het aanwezig is. Ageas telt meer dan 40.000 werknemers en in 2016 bedroeg het premie-inkomen nagenoeg EUR 32 miljard (alle cijfers tegen 100%).

Pdf versie persbericht

Source: Ageas via GlobeNewswire