Persbericht Biocartis Group NV: Biocartis Group NV brengt een update rond de publicatie van haar jaarverslag en de jaarlijkse algemene vergadering

BIOCARTIS GROUP NV (Euronext Brussels: BCART) PERSBERICHT - GEREGULEERDE INFORMATIE - 09 mei 2024, 07:00 CEST

Mechelen, België, 09 mei 2024Biocartis Group NV (de "Vennootschap") (Euronext Brussels: BCART), kondigt vandaag aan dat zij beslist heeft de publicatie van haar 2023 Jaarverslag uit te stellen, in het licht van de lopende voorbereidingen rond de voorgenomen vrijwillige ontbinding en vereffening van de Vennootschap, die zal voorgelegd worden ter goedkeuring aan een buitengewone algemene aandeelhoudersvergadering ("BAV").

Om dezelfde reden wordt ook de publicatie van de oproeping voor de jaarlijkse algemene vergadering van de Vennootschap ("GAV") en het tijdstip waarop de AGM zal worden gehouden (initieel voorzien op 10 mei 2024) uitgesteld.

De Vennootschap zal de markt op gepaste wijze op de hoogte brengen en zal op een later tijdstip de publicatie van het 2023 Jaarverslag en de oproeping van de GAV en BAV aankondigen.

----- EINDE -----

Meer informatie: