Belgacom wordt opnieuw populairder bij de Vlaamse klant

Telecomoperator Belgacom slaagt erin om in Vlaanderen opnieuw klanten te winnen. Dat heeft Dominique Leroy, die begin vorig jaar Didier Bellens opvolgde als chief executive van Belgacom, gezegd.

Leroy had bij haar aantreden aangegeven de ambitie te hebben het Vlaamse publiek terug te winnen en zegt de voorbije periode meer klanten van concurrent Telenet in de eigen winkels te hebben kunnen ontvangen. Het fenomeen kan volgens de chief executive aan verschillende oorzaken worden toegeschreven, maar kan niet worden ontkend.

Daarbij verwijst Leroy onder meer naar de prijsverhogingen bij Telenet, die mogelijk een aantal klanten zouden hebben kunnen aangezet een andere operator op te zoeken. Daarnaast zijn er echter ook de eigen promoties, terwijl de chief executive tevens verwijst naar de rebranding van Belgacom, waarbij alle producten van het bedrijf onder de merknaam Proximus werden gebracht.

Op termijn zal tot een volledige naamsverandering worden overgegaan.

Bron: Express.be