Ook Oranje slaapt op M line

Voor zowel het Nederlands mannenelftal als de Oranje-leeuwinnen is juni een speciale voetbalmaand. De mannen speelden de finale van de Nations League in Portugal en nu gaan de vrouwen een gooi naar de WK-titel doen. Slapen is een onderschat fenomeen voor het behalen van topprestaties. Om tot de beste prestaties te komen, wordt niets aan het toeval overgelaten. M line, Official Sleep Supporter van Oranje, levert dé matrassen die beide teams een goede nachtrust garanderen.

“We zien dat millimeters en honderdsten van seconden steeds vaker het verschil maken in topsport. Details gaan tellen en nachtrust is één van die belangrijke details, want slapen en topsport zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden”, aldus Pieter-Bas Stehmann, algemeen directeur M line. “M line heeft de laatste jaren naam opgebouwd als sponsor van verschillende, succesvolle Nederlandse sportploegen. Onder andere TeamNL van NOC*NSF, Kjeld Nuis en de schaats- en wielerploeg van Jumbo-Visma slapen op de matrassen van M line. We zijn er dan ook bijzonder trots op ons Official Sleep Supporter van Oranje te mogen noemen.”

Persoonlijke voorkeur
Vanaf het moment dat de selecties in Hotel Woudschoten en het KNVB Teamhotel arriveren om zich voor de toernooien klaar te maken, slapen zij op M line. Tijdens de voorbereidingen in Zeist hebben zowel selectie als staf door middel van een proefligsessie de mogelijkheid gekregen om een M line-kussen uit te kiezen, passend bij ieders voorkeur, slaaphouding en lichaamsbouw. Doordat spelers in elk hotel op hun eigen M line-matras slapen ervaren zij elke nacht hetzelfde, constante slaapcomfort als thuis.

“De KNVB onderkent dat een goede nachtrust heel belangrijk is voor het herstel en leveren van topprestaties van de voetballers”, geeft Edwin Goedhart (Manager Bondsgeneeskunde en Bondsarts KNVB) aan. “Als KNVB willen we dit onderdeel zo goed mogelijk verzorgen. De matrassen en kussens van M line, die onze selecties gebruiken, zorgen voor optimaal slaapcomfort en dragen zo bij aan de prestaties op het veld.”

Profiel KNVB
De KNVB (Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond) is een begrip in Nederland, als grootste sportbond met ruim 1,2 miljoen leden en meer dan 500 medewerkers. Met ruim drieduizend clubs staat het voetballandschap bekend als het grootste sociale netwerk van Nederland. Daarmee heeft voetbal als geen andere sport het vermogen om mensen te betrekken, bij elkaar te brengen en in beweging te brengen. Ook uiteraard als het om de nationale selecties gaat. Daarom zet de KNVB zich dagelijks in voor voetbal dat voor iedereen toegankelijk en plezierig is, of ze de sport nu actief beoefenen of niet.

Profiel DBC International / M line
DBC (Dutch Bedding Company) International is de groothandel binnen Beter Bed Holding. Via een internationaal dealernetwerk, websites en B2B-kanalen brengt DBC een reeks zelf ontwikkelde slaapsystemen en merken op de markt, waaronder de merken M line en Wave. DBC International levert aan klanten in Nederland, Duitsland, België, Oostenrijk, Zwitserland en Zweden.

Voor meer informatie:

Steffy Clephas (Brandmanager DBC International / M line)
M 06-13182744
E marketing@mline.nl
W www.mline.nl

Persafdeling KNVB
T 0343-499224

 

 

Voor de Pdf van het persbericht klik op onderstaande link.

 

Bijlage