Tom Van Vlierberghe versterkt Magixx

Sinds 1 juli 2021 versterkt Tom Van Vlierberghe het team van Magixx, waar hij Betty Osaer vervangt als Roularta Ambassadeur. Bij Roularta heeft Tom in een traject van meer dan 22 jaar en in verschillende functies bijzonder veel ervaring opgebouwd.

Samen met het team bouwt Tom Van Vlierberghe verder op de eerste successen van Magixx, het gezamenlijke digitaal-en-printaanbod dat Rossel, DPG Media en Roularta in januari 2021 lanceerden. Intussen bestaat er naast de ‘reach’-formule ook een aanbod voor ‘vrouwen’, ‘luxe’ en ‘wellbeing’. Adverteerders als Delhaize, Lidl en Zespri gingen alvast op het aanbod in en boekten via AQRate bewezen resultaten, die boven het gemiddelde uitstaken.

Tom zal leiding geven aan het team dat verder bestaat uit Alexandra Devacht (DPG Media) en Dorothée Lefèvre (Rossel Advertising). Samen met Bruno Liesse zal hij ook de marketing- en communicatiestrategie van Magixx verder ontwikkelen.

Met deze versterking onderstrepen de drie uitgevers dat ze overtuigd zijn van de kracht van magazines voor adverteerders als de absolute nummer 1 voor brand awareness.