DSM: Inkoop eigen aandelen

Koninklijke DSM N.V. maakt bekend dat zij in het kader van het op 27 september 2006 aangekondigde aandelen inkoopprogramma, 442.994 eigen aandelen heeft ingekocht in de periode 9 November 2006 tot en met 15 November 2006 tegen een gemiddelde prijs van EUR 37,08. Het bedrag dat gemoeid is met de inkoop bedroeg EUR 16,4 miljoen. Het totaal aantal ingekochte aandelen onder dit programma is tot dusver 4.767.345 aandelen voor een totaalbedrag van EUR 171,3 miljoen. DSM DSM is wereldwijd actief op het gebied van producten voor de voedingsindustrie en de farmaceutische industrie, hoogwaardige materialen en industriële chemicaliën. De onderneming ontwikkelt, produceert en verkoopt innovatieve producten en diensten die bijdragen aan de kwaliteit van het leven. DSM-producten worden gebruikt in een breed scala van eindmarkten en toepassingen, zoals voedings- en gezondheidsproducten voor mens en dier, cosmetica, geneesmiddelen, auto's en andere transportmiddelen, coatings, producten voor de bouw en elektrotechnische en elektronica-producten. DSM's strategie, genaamd Vision 2010 - Building on Strengths, is gericht op winstgevende en innovatieve groei van de specialty-activiteiten van de onderneming. De pijlers van deze strategie zijn marktgedreven groei, innovatie en uitbreiding in opkomende economieën. DSM heeft een jaaromzet van ruim EUR 8 miljard en biedt werk aan zo'n 22.000 mensen wereldwijd. DSM behoort met veel van zijn activiteiten tot de wereldtop. De onderneming heeft vestigingen in Europa, Azië, Afrika en Noord- en Zuid-Amerika. Het hoofdkantoor is gevestigd in Nederland. Meer informatie over DSM is te vinden op www.dsm.com. Voor meer informatie: DSM Corporate Communications DSM Investor Relations Nelleke Barning Dries Ausems tel. +31 (0) 45 tel. +31 (0) 45 5782864 5782017 fax +31 (0) 45 5782595 fax +31 (0) 45 e-mail 5740680 investor.relations@dsm.com e-mail media.relations@dsm.com