Koninklijke DSM N.V. maakt bekend dat zij in het kader van het op 27
september 2006 aangekondigde aandelen inkoopprogramma, 442.994 eigen
aandelen heeft ingekocht in de periode 9 November 2006 tot en met 15
November 2006 tegen een gemiddelde prijs van EUR 37,08. Het bedrag
dat gemoeid is met de inkoop bedroeg EUR 16,4 miljoen.
Het totaal aantal ingekochte aandelen onder dit programma is tot
dusver 4.767.345 aandelen voor een totaalbedrag van EUR 171,3
miljoen.
DSM
DSM is wereldwijd actief op het gebied van producten voor de
voedingsindustrie en de farmaceutische industrie, hoogwaardige
materialen en industriële chemicaliën. De onderneming ontwikkelt,
produceert en verkoopt innovatieve producten en diensten die
bijdragen aan de kwaliteit van het leven. DSM-producten worden
gebruikt in een breed scala van eindmarkten en toepassingen, zoals
voedings- en gezondheidsproducten voor mens en dier, cosmetica,
geneesmiddelen, auto's en andere transportmiddelen, coatings,
producten voor de bouw en elektrotechnische en elektronica-producten.
DSM's strategie, genaamd Vision 2010 - Building on Strengths, is
gericht op winstgevende en innovatieve groei van de
specialty-activiteiten van de onderneming. De pijlers van deze
strategie zijn marktgedreven groei, innovatie en uitbreiding in
opkomende economieën. DSM heeft een jaaromzet van ruim EUR 8 miljard
en biedt werk aan zo'n 22.000 mensen wereldwijd. DSM behoort met veel
van zijn activiteiten tot de wereldtop. De onderneming heeft
vestigingen in Europa, Azië, Afrika en Noord- en Zuid-Amerika. Het
hoofdkantoor is gevestigd in Nederland. Meer informatie over DSM is
te vinden op www.dsm.com.
Voor meer informatie:
DSM Corporate Communications DSM Investor Relations
Nelleke Barning Dries Ausems
tel. +31 (0) 45 tel. +31 (0) 45 5782864
5782017 fax +31 (0) 45 5782595
fax +31 (0) 45 e-mail
5740680 investor.relations@dsm.com
e-mail media.relations@dsm.com