Cryo-Save Group N.V.: Aankondiging publicatie jaarcijfers 2010 - 22 maart 2011

Cryo-Save Group N.V. (Euronext: CRYO, 'Cryo-Save', of 'de Groep'), de grootste stamcelbank van Europa, zal haar resultaat over het jaar eindigend op 31 december 2010 publiceren op dinsdagochtend 22 maart 2011 voor opening van de beurs. Voor analisten en journalisten zal een conference call worden gehouden om 08:30. Het telefoonnummer kan worden verkregen via SPJ Financiële Communicatie. Aansluitend zullen bilaterale bijeenkomsten worden gepland in het Hilton, Apollolaan, Amsterdam. Voor nadere informatie: Cryo-Save Group + 31 (0) 575 548 998 Arnoud van Tulder, Chief Executive Officer SPJ Financiële Communicatie +31 (0)20 647 8181 Kees Jongsma/Leon Melens Daniel Stewart & Company plc (UK) + 44 (0) 20 7776 6550 Christopher Theis Videomateriaal is gratis te downloaden op www.videobankonline.com. Over Cryo-Save Met meer dan 150.000 stalen in opslag, is Cryo-Save Group, met hoofdkantoor in Zutphen, de grootste stamcelbank voor stamcellen uit navelstrengbloed, navelstrengen en vetweefsel van volwassenen van Europa en een van de snelst groeiende ter wereld. Gedreven door een internationale strategie is Cryo-Save thans gevestigd in 40 landen op drie continenten. De onderneming heeft technologisch hoogstaande laboratoria en opslagfaciliteiten in België, Duitsland, Dubai, India en Frankrijk (validatie in uitvoering). klik hier voor het persbericht in PDF: http://hugin.info/143308/R/1493961/429672.pdf This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Cryo-Save Group N.V. via Thomson Reuters ONE [HUG#1493961]