Ahold rondt overname bol.com af

Amsterdam, 9 mei 2012 - Ahold maakt vandaag bekend dat het de acquisitie van bol.com succesvol heeft afgerond. Dit volgt op de eerdere aankondiging van 27 februari 2012. Bol.com is de meest bezochte retail website in Nederland met 3,4 miljoen actieve klanten. Het biedt een breed assortiment producten in verschillende non-food categorieën zoals boeken, entertainment, electronica, speelgoed en de recentelijk toegevoegd categorie van babyproducten. Bol.com is het vijfde retailmerk van Ahold in Nederland, naast Albert Heijn, Etos, Gall & Gall en albert.nl. De directie van bol.com verandert niet en blijft leiding geven vanuit het bestaande kantoor in Utrecht. Ahold heeft 100 procent van bol.com overgenomen van de vorige eigenaren, Cyrte Investments en NPM Capital, voor een transactiewaarde van € 350 miljoen, geheel in contanten. Ahold Persvoorlichting: 088-659 5343 Ahold Investor Relations: 088-659 5213 Twitter: @AholdNews Indien de Nederlandse versie van dit persbericht afwijkt van de Engelse versie, is de Engelse versie leidend. Ahold rondt overname bol af: http://hugin.info/130711/R/1609957/511779.pdf This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Ahold via Thomson Reuters ONE [HUG#1609957]