Oxford Immunotec geeft presentatie op 32ste jaarlijkse J.P. Morgan gezondheidsconferentie

OXFORD, Verenigd Koninkrijk en MARLBOROUGH, Mass., VS, 9 januari 2014 (GLOBE NEWSWIRE) -- Oxford Immunotec Global PLC (Nasdaq:OXFD) kondigde vandaag aan dat Peter Wrighton-Smith Ph.D., Chief Executive Officer, en Rick Altieri, Chief Financial Officer, op donderdag, 16 januari 2014 om 12:30 pm PT een presentatie zullen geven op de 32ste jaarlijkse J.P. Morgan gezondheidsconferentie in het Westin St. Francis Hotel in San Francisco, Californië. Een live webcast van de presentatie zal online beschikbaar zijn op de investor relations-pagina van de bedrijfswebsite van de onderneming: www.oxfordimmunotec.com. Na de live webcast zal de presentatie nog 90 dagen lang beschikbaar blijven op de website.                                   -Einde- Over Oxford Immunotec Oxford Immunotec Global PLC is een onderneming die wereldwijd actief is in commerciële diagnostiek en die zich inzet om de patiëntenzorg te verbeteren door het leveren van geavanceerde, innovatieve tests op het gebied van immunologie. Het eigen T-SPOT-technologieplatform meet de reacties van specifieke immuuncellen, de T-cellen, om informatie te bieden voor de diagnose, prognose en opvolging van patiënten met immunologische ziekten. T-cellen vormen een centraal onderdeel van het immuunsysteem van het menselijk lichaam, en zijn betrokken bij de regulering en de progressie van talloze medische aandoeningen, waaronder bepaalde soorten besmettelijke ziekten, kankervormen en auto-immuunziekten. Het toonaangevende product van de onderneming, ontwikkeld met het T-SPOT- technologieplatform, is de T-SPOT.TB-test , die wordt gebruikt voor het opsporen van een latente tuberculose-infectie. De T-SPOT.TB-test is goedgekeurd voor de verkoop in meer dan 50 landen, waaronder de Verenigde Staten, waar het een pre- market-goedkeuring kreeg van de Food and Drug Administration, Europa, waar het een CE-markering ontving, alsook Japan en China. Het hoofdkantoor van de onderneming is gevestigd bij Oxford, VK en in Marlborough, MA., VS. Ga voor aanvullende informatie naar www.oxfordimmunotec.com. Voor vragen van de media: Caroline Crawley Oxford Immunotec Tel.: +44 1235 442796 ccrawley@oxfordimmunotec.com Voor vragen van investeerders: Rick Altieri Chief Financial Officer, Oxford Immunotec Tel.: +1 (508) 481-4648 raltieri@oxfordimmunotec.com Mark Klausner Westwicke Partners Tel.: +1 (443) 213-0500 oxfordimmunotec@westwicke.com T-SPOT en het Oxford Immunotec-logo zijn handelsmerken van Oxford Immunotec Ltd. This announcement is distributed by GlobeNewswire on behalf of GlobeNewswire clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Oxford Immunotec via GlobeNewswire [HUG#1753876]