KBC Groep: Kennisgevingen ontvangen door KBC Groep NV in het kader van de Transparantiewetgeving

Persbericht Buiten beurstijd - Gereglementeerde informatie* Brussel, 20 januari 2014 Kennisgevingen ontvangen door KBC Groep NV in het kader van de Transparantiewetgeving In het kader van de transparantiewetgeving m.b.t. kennisgevingen meldt KBC Groep NV dat zij van de volgende aandeelhouders kennisgevingen heeft ontvangen: +--------------+---------------------+-------------+--------------+------------+ |Kennisgeving |Bijzonderheden |Kennisgeving |Aantal gewone|% van totale| |ontvangen van.| |betreft de|aandelen van | stemrechten| | | |situatie op: |KBC Groep in| | | | | |handen van de| | | | | |betreffende | | | | | |aandeelhouder | | | | | |  | | +--------------+---------------------+-------------+--------------+------------+ |BlackRock Inc.|Update van deelneming|10 januari |20 700 804 | 4,96%| | |waardoor de 5% |2014 | | | | |rapporteringsdrempel | | | | | |neerwaarts wordt | | | | | |overschreden | | | | | |  | | | | +--------------+---------------------+-------------+--------------+------------+ De betrokken kennisgevingen vindt u op de website www.kbc.com > investor relations > Aandeelhoudersstructuur. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Wim Allegaert, directeur Investor Relations, KBC-groep Tel +32 2 429 50 51  - E-mail: wim.allegaert@kbc.be Viviane Huybrecht, directeur Corporate communicatie/woordvoerster KBC-groep Tel +32 2 429 85 45  - E-mail: pressofficekbc@kbc.be ------------------------------------------------------------------------------- * Dit nieuwsbericht bevat informatie waarop de Europese transparantieregelgeving voor beursgenoteerde bedrijven van toepassing is. -------------------+--------------------------+--------------------------------   |  | KBC Group NV |  | Havenlaan 2 - |Persdienst |KBC persberichten zijn 1080 Brussel |Tel. 02 429 65 01 |beschikbaar op www.kbc.com of Viviane Huybrecht |Tel. 02 429 29 15 |kunnen verkregen worden door een Directeur |Fax 02 429 81 60 |mail te zenden naar Corporate |E-mail: |pressofficekbc@kbc.be Communicatie / |pressofficekbc@kbc.be | woordvoerster | | Tel. 02 429 85 45 | |Volg ons | |opwww.twitter.com/kbc_group -------------------+--------------------------+-------------------------------- Persbericht KBC dd 20-01-2014: http://hugin.info/133947/R/1755695/592844.pdf This announcement is distributed by GlobeNewswire on behalf of GlobeNewswire clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: KBC Groep via GlobeNewswire [HUG#1755695]