Umicore - Transparantieverklaring van Franklin Templeton: verkoop van aandelen met stemrecht

In overeenstemming met artikel 14, § 1 van de wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen, heeft Franklin Templeton Institutional LLC op 3 juni 2016 de FSMA en Umicore te kennen gegeven dat zij op 1 juni 2016 de statutaire drempel van 3% heeft onderschreden en op dat ogenblik 2,97% van Umicore's aandelen en stemrechten bezat.

naam datum drempel # stemrechten noemer % stemrechten
Franklin Templeton Institutional LLC01/06/2016 6.641.806224.000.0002,97%
TOTAAL 01/06/2016 < 3,00% 6.641.806 224.000.000 2,97%

Dit persbericht is beschikbaar op onze website . De verklaring is hier beschikbaar.

De beschreven controleketen is de volgende: Franklin Templeton Institutional LLC is een 100% dochteronderneming van Franklin Resources, Inc.

Investor Relations

Evelien Goovaerts                                         +32 2 227 78 38                    evelien.goovaerts@umicore.com

Eva Behaeghe                                               +32 2 227 70 68                          eva.behaeghe@umicore.com

Source: Umicore via GlobeNewswire