BinckBank koopt 109.479 aandelen in

In het kader van het aandeleninkoopprogramma zoals aangekondigd op 19 februari 2016, maakt BinckBank bekend dat gedurende de periode van 25 juli 2016 tot en met 29 juli 2016 109.479 aandelen BinckBank zijn ingekocht tegen een gemiddelde prijs van € 4,8890. De uiteindelijke prijs wordt op maandbasis berekend en gepubliceerd en kan daarom afwijken van de gemiddelde prijs op weekbasis.

In juli werden in totaal 811.718 aandelen ingekocht tegen een gemiddelde koers van € 4,4768 per aandeel.

BinckBank heeft ABN AMRO gecontracteerd om het aandeleninkoopprogramma uit te voeren. Het aandeleninkoopprogramma loopt tot juli 2017 en vindt plaats in overeenstemming met de Safe Harbor Regulation.

Indien aan de orde, maakt BinckBank wekelijks op vrijdag na sluiting van Euronext bekend hoeveel aandelen er zijn ingekocht.

Klik hier voor het volledige bericht

Source: BinckBank N.V. via GlobeNewswire

HUG#2032071